سیستماتیک درمان راهنما نارسایی کلیه بیمار بهبود شرایط خود بسیاری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سیستماتیک درمان راهنما نارسایی کلیه بیمار بهبود شرایط خود بسیاری

ALBGUMEY سعد یک مرد 38 ساله از عربستان سعودی است، او یک بیمار نارسایی کلیه است و دیالیز 3 سال رنج می برد. پس از پذیرش درمان منظم در بیمارستان ما، بار دیالیز خود را به 3-4times / ماه از 3-4times / هفته کاهش می یابد. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
8 سال پیش، او به عفونت ادراری مسیر، با توجه به سیستم پزشکی فقیر، او می تواند بیماری خود را به خوبی کنترل کنند.
5 سال پیش، بیماری خود از دست داده است کنترل، به طوری که او مجبور شد به دیالیز (3times / هفته). بعد، او بسیاری از عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، ضعف، کم خونی، اشتها بد، اختلال الکترولیت و غیره است. در همین حال، خروجی ادرار خود را به پوست 200ml / روز کاهش یافته است، و هر دو اندام تحتانی خود را آغاز کرد متورم است.
به منظور به دنبال درمان منظم، او را به بیمارستان ما در 30 اکتبر، 2014 آمد.
شرایط قبل از درمان:
تست معمول خون نشان داده شده هموگلوبین 71g / L، تعداد سلول های قرمز خون 2.59 × 1012 / L است.
آزمون ادرار نشان داده شده است از پروتئین، خون مخفی در مدفوع.
عملکرد کلیه کراتینین 840umol / L سرم نشان داده شده است، BUN 44.5mmol / L، UA 942umol / L
تشخیص به عنوان:
نارسایی کلیه (مرحله ی ارومیه)، کلیه، کم خونی، بالا بودن اسید اوریک،
رفتار:
با توجه به شرایط بیماری خود دکتر ما او تجویز کم نمک، کم چربی و پروتئین کم با کیفیت بالا به منظور کاهش آسیب بیشتر به کلیه ها.
پس از آن، یک برنامه درمانی است که توسط داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، دارو بث درمانی، انما درمان شامل برای حفاظت از عملکرد کلیه ها و تعمیر کلیه های آسیب دیده ساخته شده است.
شرایط پس از درمان:
هر دو روحی و جسمی خود را در شرایط خوبی هستند. خروجی ادرار خود را افزایش می دهد به 1200ml، زمان دیالیز به 1 زمان / روز کاهش می یابد و تورم در اندام تحتانی او ناپدید شد.
آزمون روتین خون نشان می دهد تعداد سلول های قرمز خون است 3.08 × 1012 / L، هموگلوبین 102g / L است. عملکرد کلیه BUN 15.4mmol / L، کراتینین 417umol / L سرم، UA 403umol / L را نشان می دهد
با کمک درمان منظم ما، ایمنی و عملکرد کلیه کردم تا حد زیادی بهبود، تا او و اعضای خانواده اش بسیار با اثر درمانی راضی هستند. به عنوان یک دکتر، من هم بسیار خوشحالم که ما می تواند کمک به او را به زندگی خود را پیدا کنید دوباره هستم. امید است که همه بیمار می تواند پیش آگهی خوبی دارند.
اگر می خواهید در مورد درمان منظم ما می دانیم اطلاعات بیشتر و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: